Friday, April 23, 2010

Elisabeth and James Fall 2010


Ik denk dat iedereen de bekende mode olsen-tweeling wel kent. Deze twee meiden zijn echte fashionista's en stijliconen voor vele bloggers. Ze zijn niet alleen goed in stylen, maar ook met zelf mode maken!

Dit is hun nieuwe Herfst collectie die ik zelf echt helemaal geweldig vind. De kleuren zijn echt prachtig en je kan zien dat ze beïnvloed zijn door de huidige military en leather trends. Wat denken jullie? Zijn de tweelingzusters modeontwerpers?

Oh, ik wilde iedereen die mij volgt, bezoekt en lieve berichtje onder mijn blogposts plaatst nog heel erg bedanken! Ongeveer 1 maand geleden sprong ik een gat in de lucht als er een comment door iemand werd geplaatst. En nu heb ik al 7 comments in een dag gekregen! Mijn blog is natuurlijk nog maar jong en ik ben net nieuw in het bloggerwereldje, toch moet ik zeggen dat ik bloggen echt geweldig vindt. Heel erg bedankt voor het lezen van mijn blog en ik hoop natuurlijk dat je blijft lezen! Er is nog veel wat jullie niet van mij gezien hebben! Dit is hopelijk nog maar het begin :)

I think everybody knows the famous and o so stylish olsen twins. Those two girls are true fashionista's and styleicons for many bloggers. And they are not only good in styling with fashion, they also make fashion!

Here is their new Fall collection. I personally really love all the items! The colours are really lovely and you can see they were inspired a bit by the current popular military leather look. What do you think? Are the twins fashiondesigner?

Oh, and I wanted to thank all my new followers and visitors and all the people who are commenting on my post. Only 1 month ago, I was overjoyed when i had 1 comment in one week. And now I got 7 comments in one day! My blog is of course very young and I'm still new in the bloggerworld, but I have to say I'm really enjoying blogging about my life and style. Thank you so much for reading my blog and I hope you will keep reading it! Because there is a lot more that you haven't seen from me! This is hopefully only the beginning :)









No comments:

Post a Comment