Friday, April 9, 2010

Fridaynight is cocktailnight








































Vorige week heb ik met mijn vrienden een cocktailparty gehouden! Mijn vriendin Vera had namelijk een 500 cocktail receptenboekje gehad en dat moest natuurlijk uitgeprobeerd worden!!! Wij hebben er in totaaldrie gemaakt: De welbekende mojito (van de reclame ja), de blue lagoon (raad eens welke kleur die is..), en eentje waarvan ik de naam niet mee rweet.. Maar er zat iig champagne, grenadine en sinassappelsap in. We zijn trouwens niet dronken geworden, als je dat soms dacht:P Daar hadden we niet genoeg ingrediƫnten voor xD (we waren met zijn 8en) Maar het was wel heerlijk :) Hier de foto's!

A week ago, me and my friends had a amazing cocktailparty! My friend Vera got namely a "how-to-make-500-cocktails" recipybook for her birthday, so we had to try that out! We made three cocktails in total: The mojito, wellknown from the dancecommercial, the blue lagoon (guess wich colour it is..) and one i don't remember the name from.. But it contained champagne, grenadine and some orange juice. We were not drunk btw if you wondered. We didn't have enough ingrediƫnts to make that much cocktails xD (we were with 8 people) But they were delicious! Here are some pictures :)






























The Mojito









































Blue Lagoon






























The nameless cocktail





























Those crazy people are my friends..

No comments:

Post a Comment